MBT Media Sp. z o.o.
Konduktorska 33
40‑155 Katowice
Based in Poland, delivering worldwide.

Desktomy

CASE STUDY
System zarządzania wirtualnym biurem.

Co zrobiliśmy?

#Analiza

#Saas

#UX/UI

#Development

#Rozwój

#Potrzeba

Zmiany jakie zachodzą w sposobach prowadzenia działalności, zmierzają w kierunku mobilności i transformacji. Jest wiele firm pracujących zdalnie, jak i freelancerów, którzy nie posiadają własnego biura. Dlatego też wirtualne biura zyskują na popularności, mają coraz więcej Klientów i również ich zakres usług się poszerza. Nie udostępniają już tylko adresu firmowego, ale też obsługują korespondencję, wynajmują sale konferencyjne i miejsca pracy na godziny. Zwiększająca się ilość obowiązków i klientów spowodowała, że pojawił się problem z ich sprawną obsługą. Zapotrzebowanie na pracowników zwiększyło się, co generuje dodatkowe koszty. Ponadto, Klienci oczekują, że będą na bieżąco informowani o odebranej korespondencji czy będą też mieli możliwość wirtualnego zarezerwowania sali konferencyjnej. W tym momencie do akcji wkracza DESKTOMY.

#Analiza

Jako doświadczona firma, działająca aktywnie w obszarze dedykowanych rozwiązań informatycznych dla bardzo różnych branż, dostrzegamy braki w systemach, które wymagają uzupełnienia. Zauważyliśmy je także w programach przeznaczonych do obsługi wirtualnych biur. Liczne rozmowy i analizy tego segmentu rynku, bezpośrednio z pracownikami wirtualnych biur, dały nam pogląd na istotne potrzeby, indywidualne wymagania i specyfikę tego rodzaju współpracy z Klientem.

#Wdrożenie

Podczas pracy nad wdrożeniem systemu, zdecydowaliśmy się na stworzenie go w modelu SaaS. Dzięki takiemu rozwiązaniu, w atrakcyjny cenowo sposób, możemy dotrzeć do do docelowej grupy klientów. Dodatkowym atutem jest bezpieczeństwo systemu. Każdorazowo zamieszczane informacje przez użytkownika są szyfrowane i przechowywane na specjalnych serwerach, zabezpieczonych przed nieupoważnionym wglądem oraz zniszczeniem. Daje to także gwarancję trwałości przechowywanej w ten sposób dokumentacji.

#Korzyści

  • Panel Klienta z dostępem do skanów i informacji przez 24H.
  • Automatyczna wysyłka i odbiór powiadomień.
  • Baza wiadomości przychodzących i wychodzących.
  • Archiwum uporządkowane zgodnie ze statusami.
  • Uporządkowana dokumentacja i baza faktur.
  • Wyszukiwanie po dowolnych informacjach, jak np. nazwa, adres i dane kontaktowe.
  • Powiadomienia SMS o nowej korespondencji i wystawionej fakturze.
  • Rezerwacja sal konferencyjny.
  • Nowe funkcjonalności bez dodatkowych opłat.
  • Fakturowanie.
  • Generowanie dokumentów.
Opinia klienta
DESKTOMY to system, którego szukaliśmy! Dzięki tej aplikacji łatwo i szybko tworzymy bazę naszych klientów, zarządzamy ich korespondencją oraz mamy możliwość korzystania z wielu narzędzi ułatwiających prowadzenie wirtualnego biura.
Edyta Głębocka, Twoje Wirtualne Biuro

Zobacz online

7
rozwoju aplikacji
lat
1
w branży
miejsce
10
rocznie
aktualizacji