MBT Media Sp. z o.o.
Konduktorska 33
40‑155 Katowice
Based in Poland, delivering worldwide.

Rozwiązywanie problemów z WordPress

Potrzebujesz doraźnej pomocy ze swoją stroną zbudowaną na WordPressie lub sklepie opartym na WooCommerce?

Strona została zawirusowana? Potrzebuje optymalizacji? Po ostatniej aktualizacji pojawiły się błędy? A może chcesz na niej dodać całkowicie nową funkcjonalność?
 

Możemy Ci pomóc w tych i w wielu innych tematach związanych z Twoją stroną. Na codzień obsługujemy dziesiątki stron naszych klientów, a nasi WordPress Developerzy rozwiązują miesięcznie wiele różnych problemów.

Masz problem ze stroną? Skontaktuj się z nami! Naprawimy wszelkie błędy i przywrócimy jej pełną funkcjonalność!

Wsparcie
w problemach

Działająca strona internetowa to droga do budowania obecności w sieci, ale czasem bywa wyboista. Problemy techniczne, awarie czy nieoczekiwane błędy mogą pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie, zakłócając działanie witryny. W takich chwilach ważna jest szybka pomoc, by przywrócić stronę do pełnej sprawności. Dla osób, które nie zajmują się na co dzień aspektami technicznymi WordPressa, naprawa błędów może być czasochłonna i frustrująca.

 

Dlatego oferujemy doraźną pomoc w przypadku problemów związanych z WordPressem. Nasze usługi są szybkie, efektywne i skierowane na rozwiązanie bieżących problemów. Dzięki naszej pomocy Twoja strona będzie działała bez zakłóceń, a Ty będziesz mógł skupić się na rozwoju swojego biznesu.

  • Przejrzyste warunki współpracy
  • Doświadczony zespół WordPress Developerów
  • Dedykowany opiekun
  • Stała stawka godzinowa
  • Rozliczenie na koniec każdego miesiąca
  • Dostęp do panelu klienta

Warunki współpracy

W przypadku stron, których nie tworzyliśmy/współtworzyliśmy rozliczamy prace w modelu Time&Materials, czyli za każdą godzinę realizacji zlecenia.

Stawka godzinowa wynosi 140zł netto/h. Rozliczamy się za każde rozpoczęte 30 minut pracy.

Czas poświęcony na realizację Twojego zlecenia rejestrujemy w naszym autorskim Panelu Klienta, do którego otrzymasz dostęp.

Przykładowy zakres prac na Twojej stronie internetowej może obejmować: prace programistyczne, testy strony internetowej, obsługę zlecenia, analizę Twoich zgłoszeń, prace graficzne.

Przed przystąpieniem do realizacji Twojego zlecenia możemy przygotować estymację w formie przedziału czasowego potrzebnego do wykonania danego zadania. Estymacja przygotowywana jest na życzenie Klienta.

W związku z tym, że nie tworzyliśmy Twojej strony ‑ podane estymacje mogą ulec zmianie w trakcie realizacji. Wówczas informacje o postępach prac i ewentualnych trudnościach przekażemy najszybciej jak to możliwe.

Rozliczamy się zbiorczo ‑ miesięcznie. Ostatniego dnia miesiąca za godziny zarejestrowane w Panelu Klienta wystawiamy fakturę VAT (23%) z 7 dniowym terminem płatności.

Twoja strona ładuje się zbyt wolno? Skorzystaj z naszej usługi optymalizacji i popraw jej wydajność!

FAQ

Czy mogę otrzymać wycenę Fixed Price na prace na mojej stronie?

W przypadku stron internetowych, których nie tworzyliśmy nie ma takiej możliwości. WordPress to platforma, którą można wdrożyć na wiele różnych sposobów, używając różnych rozwiązań i nie jesteśmy w stanie przewidzieć, co może nas zaskoczyć w trakcie prac. Z tego względu wyceny podajemy w formie estymacji (widełek) godzinowych, w oparciu o nasze dotychcza sowe doświadczenia.

Estymacja wydaje się wysoka, czy możemy coś z tym zrobić?

Omów swoje obiekcje z Project Managerem. Będziecie mogli wspólnie przeanalizować Twoje realne potrzeby i możliwe rozwiązania danego problemu. Być może dostępna jest inna opcja, która będzie mniej zaawansowana, a jednocześnie satysfakcjonująca funkcjonalnie i czasowo.

Możemy też rozdzielić prace na etapy. Jeżeli nie chcesz rezygnować z żadnej funkcjonalności, omów zakres zadań z Project Managerem. Wspólnie zdecydujecie o podziale prac na kilka etapów, które będzie można wdrożyć i rozliczyć niezależnie od siebie. Dzięki temu budżet zostanie rozłożony w czasie, bez konieczności rezygnacji z docelowego zakresu projektu. Wdrożenie zaczniemy od podstawowej wersji rozwiązania z możliwością dalszego rozwoju poszczególnych elementów.

Jaki zakres prac obejmuje estymacja?

Estymacja obejmuje czas:
• sprawdzenia zgłoszenia,
• stworzenia specyfikacji i odpowiedniego przygotowania materiałów do wdrożenia no
wej funkcji / zmiany na stronie,
• zaimplementowania rozwiązania przez developera,
• testów funkcjonalnych oraz wizualnych, zarówno wersji desktopowej jak i mobilnej,
• konsultacji z Klientem i bieżącego nadzoru nad projektem.

Kto zajmie się Twoim zgłoszeniem?

Do każdego projektu przypisany jest dedykowany project manager, który odpowiada za bieżącą komunikację w trakcie realizacji zlecenia. Każde Twoje zgłoszenie, zmiana jest w pierwszej kolejności omawiana z Tobą i rozpisywana. Zaakceptowana specyfikacja zadania wraz z niezbędnymi materiałami jest przekazywana do jednego z naszych developerów, który wdraża rozwiązanie na stronie. Kolejnym etapem jest sprawdzenie poprawności wdrożenia zmian na stronie internetowej przeprowadzone przez naszych testerów. Po zakończeniu zadania, project manager poinformuje Cię o zakończeniu prac i przekaże niezbędne instrukcje lub informacje takie jak np. ilość zarejestrowanych godzin. Poprosimy Cię też o sprawdzenie poprawności wykonania prac po Twojej stronie.

Mam określony budżet, którego nie chcę przekroczyć

Jeżeli w planowaniu swoich wydatków potrzebujesz określić konkretne budżety na wykonanie zadań, poinformuj nas o tym. Gdy zlecisz nam kolejne zmiany na stronie, będziemy je wdrażać i równocześnie nadzorować zabudżetowany czas. Jeżeli kolejne zadanie będzie wymagało większej liczby godzin niż wcześniej ustalona – poinformujemy Cię o tym.

Wdrożone rozwiązanie nie spełnia moich oczekiwań

Jeżeli efekt wdrożonej zmiany nie jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami – poinformuj nas o tym jak najszybciej – wspólnie przeanalizujemy zadanie i znajdziemy rozwiązanie.

Jeśli wdrożenie nie spełnia omówionych wcześniej funkcji / kwestii wizualnych określonych w specyfikacji – za czas potrzebny na te prace nie zostaniesz rozliczony.

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych zmian lub funkcjonalności, które nie zostały wcześniej wyspecyfikowane – czas potrzebny na ich realizację jest rejestrowany i rozliczany.

Czy mam wgląd w czas pracy w projekcie?

Tak, posiadamy swój autorski Panel Klienta, do którego otrzymasz dostęp. Rejestrujemy w nim na bieżąco godziny naszej pracy przy Twoim projekcie.

Kiedy otrzymam fakturę za Waszą pracę?

Rozliczamy przepracowane godziny zbiorczo na koniec miesiąca (lub 1 dnia miesiąca następnego) i wystawiamy fakturę VAT (23%) z 7 dniowym terminem płatności. Zarejestrowane w Twoim zleceniu godziny pracy możesz w każdej chwili sprawdzić w Panelu Klienta.

W jaki sposób zmiany zostaną wprowadzone na mojej stronie?

W przypadku większych zmian ‑ przede wszystkim funkcjonalnych ‑ oprócz wykonania kopii zapasowej strony, sugerujemy utworzenie wersji developerskiej, na której możemy działać zupełnie bezinwazyjnie. Jeżeli zmiany na stronie są drobne i nie ingerują w jej zasadnicze funkcjonowanie – przed ich wprowadzeniem wystarczy wykonanie kopii zapasowej.

Może jednak stała obsługa będzie dla Twojej strony odpowiednim rozwiązaniem? Sprawdź nasze pakiety!