MBT Media Sp. z o.o.
Konduktorska 33
40‑155 Katowice
Based in Poland, delivering worldwide.

Rozwiązywanie problemów z WordPress

Potrzebujesz doraźnej pomocy ze swoją stroną zbudowaną na WordPressie lub sklepie opartym na WooCommerce?

Strona została zawirusowana? Potrzebuje optymalizacji? Po ostatniej aktualizacji pojawiły się błędy? A może chcesz na niej dodać całkowicie nową funkcjonalność?
 

Możemy Ci pomóc w tych i w wielu innych tematach związanych z Twoją stroną. Na codzień obsługujemy dziesiątki stron naszych klientów, a nasi WordPress Developerzy rozwiązują miesięcznie wiele różnych problemów.

Masz problem ze stroną? Skontaktuj się z nami! Naprawimy wszelkie błędy i przywrócimy jej pełną funkcjonalność!

Wsparcie
w problemach

Działająca strona internetowa to droga do budowania obecności w sieci, ale czasem bywa wyboista. Problemy techniczne, awarie czy nieoczekiwane błędy mogą pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie, zakłócając działanie witryny. W takich chwilach ważna jest szybka pomoc, by przywrócić stronę do pełnej sprawności. Dla osób, które nie zajmują się na co dzień aspektami technicznymi WordPressa, naprawa błędów może być czasochłonna i frustrująca.

 

Dlatego oferujemy doraźną pomoc w przypadku problemów związanych z WordPressem. Nasze usługi są szybkie, efektywne i skierowane na rozwiązanie bieżących problemów. Dzięki naszej pomocy Twoja strona będzie działała bez zakłóceń, a Ty będziesz mógł skupić się na rozwoju swojego biznesu.

  • Przejrzyste warunki współpracy
  • Doświadczony zespół WordPress Developerów
  • Dedykowany opiekun
  • Stała stawka godzinowa
  • Rozliczenie na koniec każdego miesiąca
  • Dostęp do panelu klienta

Warunki współpracy

W przypadku stron, których nie tworzyliśmy/współtworzyliśmy rozliczamy prace w modelu Time&Materials, czyli za każdą godzinę realizacji zlecenia.

Stawka godzinowa wynosi 140zł netto/h. Rozliczamy się za każde rozpoczęte 30 minut pracy.

Czas poświęcony na realizację Twojego zlecenia rejestrujemy w naszym autorskim Panelu Klienta, do którego otrzymasz dostęp.

Przykładowy zakres prac na Twojej stronie internetowej może obejmować: prace programistyczne, testy strony internetowej, obsługę zlecenia, analizę Twoich zgłoszeń, prace graficzne.

Przed przystąpieniem do realizacji Twojego zlecenia możemy przygotować estymację w formie przedziału czasowego potrzebnego do wykonania danego zadania. Estymacja przygotowywana jest na życzenie Klienta.

W związku z tym, że nie tworzyliśmy Twojej strony ‑ podane estymacje mogą ulec zmianie w trakcie realizacji. Wówczas informacje o postępach prac i ewentualnych trudnościach przekażemy najszybciej jak to możliwe.

Rozliczamy się zbiorczo ‑ miesięcznie. Ostatniego dnia miesiąca za godziny zarejestrowane w Panelu Klienta wystawiamy fakturę VAT (23%) z 7 dniowym terminem płatności.

Twoja strona ładuje się zbyt wolno? Skorzystaj z naszej usługi optymalizacji i popraw jej wydajność!

FAQ

Czy mogę otrzymać wycenę Fixed Price na prace na mojej stronie?

W przypadku stron internetowych, których nie tworzyliśmy nie ma takiej możliwości. WordPress to platforma, którą można wdrożyć na wiele różnych sposobów, używając różnych rozwiązań i nie jesteśmy w stanie przewidzieć, co może nas zaskoczyć w trakcie prac. Z tego względu wyceny podajemy w formie estymacji (widełek) godzinowych, w oparciu o nasze dotychcza sowe doświadczenia.

Estymacja wydaje się wysoka, czy możemy coś z tym zrobić?

Omów swoje obiekcje z Project Managerem. Będziecie mogli wspólnie przeanalizować Twoje realne potrzeby i możliwe rozwiązania danego problemu. Być może dostępna jest inna opcja, która będzie mniej zaawansowana, a jednocześnie satysfakcjonująca funkcjonalnie i czasowo.

Możemy też rozdzielić prace na etapy. Jeżeli nie chcesz rezygnować z żadnej funkcjonalności, omów zakres zadań z Project Managerem. Wspólnie zdecydujecie o podziale prac na kilka etapów, które będzie można wdrożyć i rozliczyć niezależnie od siebie. Dzięki temu budżet zostanie rozłożony w czasie, bez konieczności rezygnacji z docelowego zakresu projektu. Wdrożenie zaczniemy od podstawowej wersji rozwiązania z możliwością dalszego rozwoju poszczególnych elementów.

Jaki zakres prac obejmuje estymacja?

Estymacja obejmuje czas:
• sprawdzenia zgłoszenia,
• stworzenia specyfikacji i odpowiedniego przygotowania materiałów do wdrożenia no
wej funkcji / zmiany na stronie,
• zaimplementowania rozwiązania przez developera,
• testów funkcjonalnych oraz wizualnych, zarówno wersji desktopowej jak i mobilnej,
• konsultacji z Klientem i bieżącego nadzoru nad projektem.

Kto zajmie się Twoim zgłoszeniem?

Do każdego projektu przypisany jest dedykowany project manager, który odpowiada za bieżącą komunikację w trakcie realizacji zlecenia. Każde Twoje zgłoszenie, zmiana jest w pierwszej kolejności omawiana z Tobą i rozpisywana. Zaakceptowana specyfikacja zadania wraz z niezbędnymi materiałami jest przekazywana do jednego z naszych developerów, który wdraża rozwiązanie na stronie. Kolejnym etapem jest sprawdzenie poprawności wdrożenia zmian na stronie internetowej przeprowadzone przez naszych testerów. Po zakończeniu zadania, project manager poinformuje Cię o zakończeniu prac i przekaże niezbędne instrukcje lub informacje takie jak np. ilość zarejestrowanych godzin. Poprosimy Cię też o sprawdzenie poprawności wykonania prac po Twojej stronie.

Mam określony budżet, którego nie chcę przekroczyć

Jeżeli w planowaniu swoich wydatków potrzebujesz określić konkretne budżety na wykonanie zadań, poinformuj nas o tym. Gdy zlecisz nam kolejne zmiany na stronie, będziemy je wdrażać i równocześnie nadzorować zabudżetowany czas. Jeżeli kolejne zadanie będzie wymagało większej liczby godzin niż wcześniej ustalona – poinformujemy Cię o tym.

Wdrożone rozwiązanie nie spełnia moich oczekiwań

Jeżeli efekt wdrożonej zmiany nie jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami – poinformuj nas o tym jak najszybciej – wspólnie przeanalizujemy zadanie i znajdziemy rozwiązanie.

Jeśli wdrożenie nie spełnia omówionych wcześniej funkcji / kwestii wizualnych określonych w specyfikacji – za czas potrzebny na te prace nie zostaniesz rozliczony.

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych zmian lub funkcjonalności, które nie zostały wcześniej wyspecyfikowane – czas potrzebny na ich realizację jest rejestrowany i rozliczany.

Czy mam wgląd w czas pracy w projekcie?

Tak, posiadamy swój autorski Panel Klienta, do którego otrzymasz dostęp. Rejestrujemy w nim na bieżąco godziny naszej pracy przy Twoim projekcie.

Kiedy otrzymam fakturę za Waszą pracę?

Rozliczamy przepracowane godziny zbiorczo na koniec miesiąca (lub 1 dnia miesiąca następnego) i wystawiamy fakturę VAT (23%) z 7 dniowym terminem płatności. Zarejestrowane w Twoim zleceniu godziny pracy możesz w każdej chwili sprawdzić w Panelu Klienta.

W jaki sposób zmiany zostaną wprowadzone na mojej stronie?

W przypadku większych zmian ‑ przede wszystkim funkcjonalnych ‑ oprócz wykonania kopii zapasowej strony, sugerujemy utworzenie wersji developerskiej, na której możemy działać zupełnie bezinwazyjnie. Jeżeli zmiany na stronie są drobne i nie ingerują w jej zasadnicze funkcjonowanie – przed ich wprowadzeniem wystarczy wykonanie kopii zapasowej.

Może jednak stała obsługa będzie dla Twojej strony odpowiednim rozwiązaniem? Sprawdź nasze pakiety!

Zamknij modal
Jesteś zainteresowany naszymi usługami?
Zostaw nam swój kontakt, odezwiemy się w ciągu 24h.




    Polityce prywatności