Rośnie rynek ‑ nowe branże wchodzą w online. Coraz więcej sklepów online ‑ klienci przenoszą się do internetu. Zmieniają się nawyki zakupowe ‑ rosną oczekiwania ‑ rośnie konkurencja.
Poznanie ścieżek zakupowych klientów. Wyprzedzenie konkurencji. Zwiększenie konwersji. Zwiększenie średniej wartości zamówienia. Zdobycie lojalności klientów. Zmniejszenie liczby porzuconych koszyków.
Dopasowana do potrzeb platforma sprzedażowa. Skalowalna funkcjonalność. Bezpieczeństwo transakcji. Automatyzacja procesu sprzedaży. Komunikacja online z klientem. Integracja z systemami księgowymi i magazynowymi.
Zdecydowana większość użytkowników, która trafia do Twojego sklepu online jest doskonale poinformowana i przygotowana do zakupu. Wystarczy im tego nie utrudniać. Nim zaczniesz sprzedawać w sieci musisz poznać swoich kupujących i odpowiedzieć sobie na kilka pytań, by dostosować eCommerce do ich oczekiwań.
Zdefiniowanie potrzeb potencjalnego klienta to punkt wyjścia do naszej wspólnej pracy. Od tego momentu zaczyna się intensywny proces wymiany informacji, które będziesz musiał podjąć na podstawie naszych rekomendacji. Powiedz nam, czego oczekujesz, a my dostarczymy takie rozwiązanie.
Po uruchomieniu Twojego sklepu internetowego możesz nadal korzystać z naszych usług w zakresie aktualizacji i wsparcia technicznego. To, co osobie „nietechnicznej” zajmie sporo czasu, nasi specjaliści załatwią w mig. Zwłaszcza, gdy realizowaliśmy ten projekt dla Ciebie. Zadbamy o aktualizacje kodu, naprawimy błędy, dodamy kolejne podstrony, moduły i funkcje w zależności od Twoich potrzeb.