Nieustannie skupiając się na potrzebach użytkowników projektujemy strony, które rozwijają marki i zachęcają odbiorców do działania. W naszych realizacjach umiejętnie łączymy innowacyjne funkcjonalności, nowoczesne rozwiązania technologiczne, atrakcyjny design i prostotę obsługi.
Tworzenie strony internetowej traktujemy trochę jak szkicowanie mapy dla poszukiwaczy skarbów. W oparciu o obowiązujące standardy, a jednak z polotem, dokładnie, a jednak nie dosłownie, wiedząc, gdzie jest ukryty skarb, a jednak nie dla siebie, w określonych ramach, a jednak kreatywnie, z dużą ilością informacji, a jednak przejrzyście… W ten sposób tworzymy uporządkowany zbiór ‑ mapę, która ma doprowadzić użytkowników do poszukiwanej przez niego informacji – skarbu.
Tam, gdzie to konieczne sztywno trzymamy się reguł technicznych, by serwis szybko się ładował, był dostosowany do wszystkich platform, był zgodny z zasadami SEO, łatwy w obsłudze… Tam, gdzie to możliwe puszczamy wodze fantazji, by strona była atrakcyjna wizualnie, budziła zainteresowanie, angażowała użytkowników i konwertowała.
Takie podejście do projektowania stron internetowych pozwala nam ‑ na każdym etapie tego procesu ‑ działać w oparciu o techniczne wytyczne, ale kreatywnie i co ważne, nie tracąc z oczu najważniejszego ‑ celu. Bo poszukiwany skarb jest za każdym razem inny i kto inny go szuka – różnić się też musi mapa, która do niego prowadzi.
Pod lupę bierzemy nie tylko Twoje potrzeby, ale również trendy rynkowe, działania konkurencji i zachowania internautów. Nasze realizacje w unikalny i przejrzysty sposób prezentują treści i są przyjazne urządzeniom mobilnym. Dzięki temu szybko zyskują zaufanie użytkowników i sympatię wyszukiwarek.
Sprawdź dostępność nazwy domeny. Jeśli Twoja firma ma siedzibę w Polsce i tutaj prowadzisz swoją działalność zarejestruj domenę .pl. Jeśli prowadzisz działalność międzynarodową lepsze będzie rozszerzenie .com lub jedna z domen branżowych. Zwróć uwagę na łatwość wymowy i prostotę nazwy.
Koszt strony internetowej naprawdę zależy od tego, jakie masz wymagania i jak dokładnie nam je przedstawisz. Im więcej szczegółów poznamy, tym dokładniejszą i bardziej dopasowaną wycenę otrzymasz.
Logo i branding mają wpływ na projekt strony internetowej i powinny zostać stworzone najpierw. Im ciekawiej wizualnie przedstawisz swoją działalność na stronie www tym szybciej zbudujesz spójny wizerunek Twoje firmy w sieci.
Współczesne strony internetowe bazują na treściach, co oznacza, że ktoś musi je napisać. Z naszych obserwacji wynika, że zdecydowanie łatwiej określić, jak strona ma wyglądać i jakie ma mieć funkcjonalność, niż na czas przygotować content. Jeśli planujesz nową www zacznij od treści i przygotuj je jeszcze przed rozpoczęciem projektu. Im szybciej przygotujesz treści na nową stronę internetową, tym proces jej powstawania pójdzie sprawniej.
Po uruchomieniu Twojej strony internetowej możesz nadal korzystać z naszych usług w zakresie aktualizacji i wsparcia technicznego. To, co osobie „nietechnicznej” zajmie sporo czasu, nasi specjaliści załatwią w mig. Zwłaszcza, gdy realizowaliśmy ten projekt dla Ciebie. Zadbamy o aktualizacje kodu, naprawimy błędy, dodamy kolejne podstrony, moduły i funkcje w zależności od Twoich potrzeb.